Contact Center Maturity Assessment (CCMA)

Het Contact Center Maturity Assessment biedt een ideaal vertrekpunt om de organisatie van uw contact center aan te pakken. Het assessment evalueert de maturiteit van het contactcenter en geeft aan welke stappen kunnen ondernomen worden om het maturiteitslevel te verhogen...

Contactcenters kúnnen waarde bijdragen. De waardedefinitie verschilt voor elke organisatie maar komt overal neer op de combinatie van een set universeel aanvaarde parameters: KPI's en financiële ratio's. The House of Contact Centers ontwikkelde, omwille van die noodzakelijke 'waardebepaling', het Contact Center Maturity Assessment. Een methodologie om relatie tussen performantie en waarde-bijdrage te kunnen becijferen en opvolgen. THoCC heeft zich daarbij ook laten inspireren door ITIL.

Tijdens het assessment worden alle kernprocessen (50) uit het CCOM geëvalueerd: 'to be' versus 'as is'. De verschillen tussen huidige en gewenste performantie zijn de basis van verbeter- en opleidingstrajecten die, indien gewenst, i.s.m. THoCC-specialisten kunnen uitgerold worden. De veelzijdigheid en ervaring van de THoCC-consultants staan garant voor aantoonbare waardevermeerdering.

Analysis

Analysis

Get key insights on your contact center spotting strenghts and opportunities for your service center.

Maturity score

Maturity score

An objective score rating your contact center’s current state and a view on its future successful development.

9 Ways to win

9 Ways to win

9 domains to analyze the core of your contact center. Strategy and People. And 7 more.

To improve is to change

To improve is to change

39 assessment topics guide you to a detailed improvement project.

Your priority list

Your priority list

The first 15 game-changing opportunities for your contact center and how to tackle them effectively.

Easy does it

Easy does it

Invite your team to deliver input and feedback, while you easily consult your contact center’s analysis online.