The House of Contact Centers vertrekt vanuit expertise en samenwerking met waardevolle partners en zorgt ervoor dat klanten de juiste ondersteuning krijgen om de effectiviteit en efficiëntie van hun contactcenter te verhogen.
The House of Contact Centers draagt al sinds de oprichting haar steentje bij aan het contactcenter van de toekomst. THoCC bouwt niet alleen mee aan het begrip contactcenter, maar werkt er ook actief aan om dit bij zoveel mogelijk organisaties waar te maken. THoCC vertrekt hiervoor vanuit het eigen Contact Center Operating Model ©. Deze grondige assessment en de expertise van de resultants stellen ons in staat klanten te helpen bij de professionalisering en optimalisatie van hun contactcenter.
Daarnaast is THoCC ook een gevestigde waarde in de contactcenter-wereld. Door open en op maat gemaakte opleidingen, de Expert Class voor contactcenter-managers en evenementen zoals Contact Center Cafés, brengen we relaties en kennis bij elkaar.
Are you the professional we are looking for?
In case you:
… Yes, you are the professional we are looking for!
Typical roles and projects we offer:
As well in large as in smaller organizations