Een contactcenter optimaliseren is een goed startpunt, maar de juiste mensen met de juiste skills om die optimalisatie te dragen is een ander belangrijk onderdeel. Daarom geven wij open opleidingen die voor iedereen toegankelijk zijn of opleidingen op maat voor specifieke profielen en organisaties.
Met de opleidingstak THoCCademy biedt THoCC een uitgebreide waaier aan doe-trainingen op basis van een sterk en doorleefd theoretisch kader. De belangrijkste bronnen van inspiratie zijn de eigen Level 4 Methodologie en de academische verankering met Erasmus Rotterdam. We beschikken over een heel aantal trainers die qua basisvaardigheden overlappen maar tegelijk ook heel gespecialiseerd zijn in bepaalde topics.
Wij zorgen ervoor dat contactcenter professionals op verschillende niveaus binnen de organisatie empowered worden om mee te werken aan de optimalisatie van het contactcenter.
De opleidingen op maat van THoCCademy staan voor toffe, interactieve workshops met focus op praktijkgericht oefenen aan de hand van bewezen en hapklare methodieken, in combinatie met ruimte voor reflectie. Ons team van trainers combineren bakken ervaring in contactcenterland met het krachtig theoretisch kader dat Contact Center Operating Model © heet.
Elk onderwerp dat (rechtstreeks of onrechtstreeks) in verband staat tot het gesprek met de klant behoort tot de mogelijkheden. Hieronder vindt u ter inspiratie enkele vaak voorkomende vragen binnen de sector. Laat ons weten wat de huidige uitdaging is binnen uw organisatie en we bekijken met u hoe we die samen kunnen aanpakken.
U kan zich ook laten inspireren door het curriculum van open opleidingen die we in onze kantoren organiseren. Deze zijn op aanvraag ook specifiek voor uw organisatie (en onsite) in te plannen.